#SAFETYFIRST

Κάντε κρατήσεις & ταξιδέψτε με ευέλικτους όρους

Καθώς συλλογίζεστε τα επερχόμενα ταξιδιωτικά σας σχέδια, θέλουμε να κάνουμε την εμπειρία σας όσο πιο ελεύθερη από έγνοιες γίνεται. Με στόχο να σας προσφέρουμε ηρεμία για το υπόλοιπο του καλοκαιριού, θέτουμε σε εφαρμογή μια αυξημένη ευελιξία για τις κρατήσεις σας.

Σας καλούμε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας με τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ταξιδέψετε, και να εξερευνήσετε τις ευέλικτες επιλογές κρατήσεων που διατίθενται για εσάς.

Για περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα κρατήσεών μας στο info@adornosuites.gr.

Εάν έχετε κάνει κράτηση μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων ή άλλων τρίτων επαγγελματιών, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με αυτούς για πιθανές αλλαγές ή πληροφορίες.

 

ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑ

Το ξενοδοχείο μας ανοίγει την 1η Ιουλίου και είναι έτοιμο για να φιλοξενήσει ξανά στη Μύκονο, παρέχοντάς σας ένα ασφαλές περιβάλλον. Για την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας, το ξενοδοχείο μας ενημερώνει συνεχώς τις διαδικασίες του, ώστε να είμαστε σύμφωνοι με όλους τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας και τα πρωτόκολλα εμπειρογνωμόνων από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδας (ΥΥ), και το Υπουργείο Τουρισμού (ΥΤ). Παρακάτω θα δείτε το πώς διατηρούμε το ξενοδοχείο μας καθαρό και ασφαλές. Παρακαλούμε μη διστάσετε να μας απευθύνετε την όποια ερώτηση. Ανυπομονούμε να σας υποδεχτούμε.

 

Γενικά (Εκπαίδευση, Πιστοποιητικά, πρωτόκολλα καθαρισμού)

  • Η ασφάλεια όλων αποτελεί πρωταρχική μας προτεραιότητα.Το ξενοδοχείο μας έχει πιστοποιηθεί με το ελληνικό πρωτόκολλο “Health First” και τηρεί αυστηρά τις κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των τοπικών κυβερνήσεων.
  • Στους υπαλλήλους μας έχουν δοθεί ξεκάθαρες οδηγίες για το πώς να ανταποκρίνονται άμεσα και να αναφέρουν την όποια ύποπτη περίπτωση στις εγκαταστάσεις μας.
  • Όλα τα μέλη του προσωπικού έχουν πρόσβαση σε χώρους πλυσίματος και αποστείρωσης χεριών, καθώς και σε προστατευτικό εξοπλισμό εφόσον απαιτείται.
  • Όλα τα μέλη του προσωπικού παρακολουθούνται προσεκτικά και προληπτικά μέσω ελέγχων στη θερμοκρασία τους για συμπτώματα που σχετίζονται με το COVID-19, σε καθημερινή βάση.
  • Όλα τα μέλη του προσωπικού και οι διευθυντές έχουν λάβει εκπαίδευση σχετικά με την ασφάλεια και τα πρωτόκολλα υγιεινής COVID-19.
  • Όλα τα μέλη του προσωπικού θα ελέγχονται για COVID-19 κάθε 15 ημέρες.
  • Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με έναν πιστοποιημένο ειδικό ιατρό που ενεργεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τον έλεγχο του COVID-19.
  • Η συχνότητα καθαρισμού σε όλους τους δημόσιους χώρους έχει αυξηθεί, ενώ χρησιμοποιούνται κατάλληλα προϊόντα απολύμανσης και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.
  • Δοχεία απολυμαντικού χεριών έχουν τοποθετηθεί στην είσοδο του ξενοδοχείου μας και σε καίρια σημεία σε όλο το ξενοδοχείο.

 

Δωμάτια

  • Όλα τα δωμάτια απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση με καθαριστές ατμού. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε καθαριστικά προϊόντα που είναι σε πλήρη συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα, και αντιβακτηριδιακά και αντιιικά διαλύματα τελευταίας γενιάς.
  • Το ξενοδοχείο μας χρησιμοποιεί πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης για τον καθαρισμό των δωματίων μετά την αποχώρηση επισκεπτών και πριν την άφιξη του επόμενου επισκέπτη, με ιδιαίτερη προσοχή σε αντικείμενα συχνής επαφής.
  • Καθημερινός βαθύς καθαρισμός στα δωμάτια και τις σουίτες μας – περιοχές συχνής επαφής όπως οι χειρολαβές πορτών, οι διακόπτες, τα έπιπλα, τα αξεσουάρ στο μπάνιο και στο δωμάτιο απολυμαίνονται πλήρως.
  • Πλύσιμο υφασμάτων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών στους 90 βαθμούς.
  • Για λόγους ασφάλειας, αφαιρέσαμε όλα τα διακοσμητικά στοιχεία (μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα) από τα δωμάτιά μας, καθώς και τα κοινόχρηστα αντικείμενα όπως μενού, περιοδικά κλπ.

Εστιατόρια & Μπαρ

  • Τα εστιατόριά μας λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα HACCP.
  • Υπάρχει επέκταση στο ωράριο λειτουργίας του εστιατορίου, για πρόσβαση επισκεπτών με κυλιόμενο τρόπο.
  • Το a la carte πρωινό σερβίρεται στην αίθουσα πρωινού ή μέσω της υπηρεσίας δωματίου.
  • Η διάταξη των επίπλων στον χώρο του εστιατορίου (ξαπλώστρες, καρέκλες, πουφ) είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα προς κάθε κατεύθυνση.
  • Τα τραπέζια και οι καρέκλες απολυμαίνονται με ειδικό αντιβακτηριδιακό και αντιμικροβιακό καθαριστικό πριν την εξυπηρέτηση νέων επισκεπτών, έτσι ώστε να μπορούν να απολαύσουν μια ευχάριστη και ασφαλή εμπειρία φαγητού στα εστιατόρια μας.

Ευεξία

  • Το Κέντρο Ευεξίας και το Συνεδριακό Κέντρο θα παραμείνουν κλειστά για αυτή τη σεζόν.
  • Το γυμναστήριό μας θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τα μέσα του Ιουλίου.

Άφιξη / Αναχώρηση

Το ασφαλές σας ταξίδι ξεκινάει με υψηλό πρωτόκολλο καθαρισμού στην Υποδοχή μας. Συγκεκριμένα:

  • Έχουμε επεκτείνει το ωράριο αφίξεων και αναχωρήσεων έως τις 15 μ.μ. και 11 π.μ. αντίστοιχα, έτσι ώστε τα δωμάτια να μπορούν να καθαριστούν, να απολυμανθούν και να αεριστούν μέσω φυσικού αερισμού.
  • Σας υπενθυμίζουμε ευγενικά να διατηρείτε μια απόσταση ασφαλείας 1 με 1,5 μέτρων μεταξύ σας όταν βρίσκεστε στο ξενοδοχείο.
  • Οι αποσκευές επισκεπτών θα απολυμαίνονται αμέσως με την άφιξή τους.
  • Θα υπάρχει δυνατότητα πραγματοποίησης check-in προ της άφιξης για την αποφυγή της πλήρους διαδικασίας άφιξης.
  • Οι επιλογές ανέπαφων πληρωμών διατίθενται και συνιστώνται.

 

Ευελπιστούμε ότι οι ενέργειες αυτές θα σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε. Υποσχόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε.